لذت زندگی

زندگی رسم خوشایندی ست

لذت زندگی

زندگی رسم خوشایندی ست

زندگی قصه عشق است و امید

بایگانی
آخرین مطالب

حکمت خدا

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۸ ق.ظ
و خدا درد را آفرید…
شاید بیازماید…
شاید تحمل را بالا ببرد…
شاید خدا درد را آفرید تا بنده اش فریاد بزند
تا کمک بطلبد…
تا رنج بکشد…
تا معنی سلامتی را درک کند
شاید خدا درد را آفرید تا به بنده اش نزدیک شود
و یا بنده نزدیکی اش را حس کند
درد را زیبا معنی کنیم
درد را نعمت بدانیم
لذت ببریم
و صبر را تجربه کنیم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
آریا جمشیدی

نظرات  (۲)

واقعا عالی بود کل وبتون سلامت باشین و تندرست
پاسخ:
مرسی از لطفتون

حال دلتون خوبه خوب
لطفا برام دعا کنید بدبخت تر از من وجود نداره از 7سالگی اقدام به خودکشی کردم ولی همش ناکام مونده از خدا میخوام مشکلمو حل کنه در این صورت تا برج5 خودکشی میکنم دارم از بدبختی و بدهکاری میترکم از زبون مادر شوهر خواهر شوهرم می ترسم نمی دونم به کی بدی کردم که جوابشو دارم میدم خدایا دستم بگیر نزار از تو هم قطع امید کنم خیلی حقیرم...خواهش میکنم برام دعا کنید من تنهام باید جلو بقیه خودمو قوی نشون بدم و بگم همچی درست میشه ولی بریدم خیلی سخته خیلی میترسم وحشتناکه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی